In 2007 I watched with interest the new product from Korg, M3 workstation. As promised, he was a synthesis of function and calling the Korg Oasys. We studied, analyzed everything related instrument and I was fascinated by what could do this, as a result, in 2008, in March we grabbed a bargain and gave all the money from the M3. I had been in Bucharest for real get my hands on it. I said that wine to give me permission to try on! I had a PA50 home and that he could not bring new tones in the instrument drove me melons. I read the manual, I joined the forum to Karmalab before having the tool and discuss about what she can do about the future operating system and many others. In no less than a week I felt bad sounding that I purchased. All the euphoria that I had found until then scattered.

      
My intention was to use the M3 as arranger. A new impetus came with the announcement to market GE editing software such sequences allow the addition of new, food, and melody, like the midi function in Karma. Great joy, I joined one of the first to buy. I gave him about 150E and was equally disappointed. Working with music software currently, I realized how complicated it is and after a few failed attempts I gave up and soft. One day in 2011, I sold the M3 and I took a PA800. Sounds sounded like plastic pa after octave c4, c5. I exasperated, no guitar the world, no piano, no. Walk to tone the EQ, do yourself the dozens of sets of the net one to sound somewhat better. Better you call PA50 sold with M3. Eventually, all lead me to a bargain buy an M3 and a pa500 how to do the job almost as well as the PA800, the 650E, how you want.

      
So I started again to edit sequences for M3 and after a month of torment can say that I figured it out. Even if there are shortcomings, which frankly could have been eradicated (creator Stephan Karma Key, which I had long discussions about the meaning of Karma system and system needs, at a time to put aside and said that Korg the biggest in company decisions) consider that it can be successfully used as semi arranger in 70%.
   

 

 

În anul 2007 am urmărit cu interes noul produs al celor de la Korg, M3 workstation. Așa cum se promisese, el era o sinteză a funcților si tonurilor de la Korg Oasys. Am studiat, analizat tot ce ținea de instrument și am rămas fascinat de ce putea să facă acesta, drept urmare, în 2008, în martie am pus mâna pe un chilipir și am dat toți banii din casă pe M3. Fusesem și la Bucuresti să pun mâna de-adevaratelea pe asșa ceva. Am anunțat că vin, ca să mi se dea voie să probez! Mai aveam acasă un Pa50 și faptul că nu puteam aduce noi tonuri în instrument mă scotea din pepeni. Am citit din manual, m-am înscris pe forum la Karmalab, înainte de a avea instrumentul și purtam discutii despre ce știe să facă, despre viitorul sistem de operare și multe altele. La nu mai puțin de o săptămână de tatonări mi-a părut rău ca l-am achizitionat. Toata euforia în care mă găsisem până atunci s-a risipit.

      Intenția mea era să folosesc M3 ca și aranjor. Un nou imbold a venit odată cu anunțul de lansare pe piață a softului de editare a secventelor GE, care astfel permitea adăugarea de noi ,,bucățele” de melodie, gen celor midi, în funcția Karma. Bucurie mare, m-am inscris printre primii la cumpărat. Am dat în jur de 150E pe el și am fost la fel de dezamăgit. Lucrând cu softuri de muzică în mod curent, mi-am dat seama de cât de complicat este și după câteva încercări eșuate am renunțat și la soft. Într-o bună zi din 2011, am vândut M3-ul și mi-am luat un pa800. Sunetele din pa sunau ca de plastic dupa octava c4,c5. M-a exasperat, nu tu o chitară ca lumea, nu tu un pian, nimic. Umblă la tonuri, la EQ, fă-ți din zeci de seturi de pe net unul să sune cât de cât bine. Mai bine suna Pa50 pe care îl vândusem odată cu M3-ul. Până la urmă, tot un chilipir mă determină să cumpăr un modul M3 și un pa500 care face treaba aproape la fel de bine ca și Pa800, la 650E.

      Așa că m-am reapucat să editez secvențe pentru M3 și după o lună de chin pot spune că i-am dat de cap. Chiar dacă mai sunt neajunsuri, care la drept vorbind ar fi putut fi eradicate (creatorul sistemului Karma, Stephan Key, cu care am avut lungi discuții despre sensul sistemului Karma și necesitățile de sistem, la un moment dat s-a dat la o parte și a spus că doar cei mai mari din firma Korg iau decizii) consider că poate fi folosit cu succes ca semi aranjor în proportie de 70% .